Dolar 46,4973
Euro 52,7952
Altın 6.060,89
BİST 14.344,01
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Afyon 28°C
Parçalı Bulutlu
Afyon
28°C
Parçalı Bulutlu
Per 28°C
Cum 28°C
Cts 28°C
Paz 27°C

Filede Manisa’ya bir transfer daha

Filede Manisa’ya bir transfer daha
2

[ad_1]

MANİSA (İGFA) – Manisa Büyükşehir Belediyespor Voleybol takımı, 2023-2024 sezonu hazırlıkları kapsamında transfer hamlesine devam ediyor.

Geçtiğimiz sezon Bölgesel Lig’de şampiyon olarak Türkiye Voleybol Federasyonu Kadınlar 2. Ligine yükselen yeşil-beyazlı takım, kadrosuna bir takviye daha yaptı. 1. Lig tecrübesi de bulunan Smaçör Sevinç Özgüler de yeşil beyazlı takıma katıldı.

Tevfik Lav Spor Tesislerinde düzenlenen imza törenine Voleybol Şube Sorumlusu Metin Memiş de katıldı. Metin Memiş, genç oyuncuların yanına tecrübeli bir isim eklediklerini ifade ederek, Sevinç Özgüler’in takıma büyük katkı sağlayacağını söyledi ve atılan imzanın her iki tarafa da hayırlı olmasını diledi. Özgüler de, Manisa BBSK’nın çok iyi bir organizasyona imza attığını belirterek, yeşil-beyazlı takımın çatısı altına girdiği için mutluluk duyduğunu söyledi.

[ad_2]

YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.