Dolar 46,5137
Euro 53,0057
Altın 6.019,97
BİST 14.259,75
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Afyon 28°C
Hafif Yağmurlu
Afyon
28°C
Hafif Yağmurlu
Cum 28°C
Cts 27°C
Paz 26°C
Pts 28°C

Görevden Alınan Bi̇leci̇k Beledi̇ye Başkanı Semi̇h Şahi̇ne 2 Ay Daha Uzaklaştırma

GEÇİCİ OLARAK GÖREVDEN ALINAN BİLECİK BELEDİYE BAŞKANI SEMİH ŞAHİN’İN 2 AY DAHA UZATMA

Görevden Alınan Bi̇leci̇k Beledi̇ye Başkanı Semi̇h Şahi̇ne 2 Ay Daha Uzaklaştırma
2

Bilecik’te rüşvet soruşturması ile geçici olarak görevden alınan Belediye Başkanı Semih Şahin’in 2 ay daha görevden uzaklaştırma yazısı geldi.

Bilecik Belediye Başkanı Semih Şahin, 25 Şubat günü Anayasa’nın 127’nci maddesi ile Belediye Kanununun 47’nci maddesi çerçeveinde İçişleri Bakanı Süleyman Soylu’nun onayıyla geçici olarak görevinden uzaklaştırılmıştı. Süresi dolan Şahin’e 2 ay daha süresinin uzatıldığı, İçişleri Bakanlığı’ndan Bilecik Valiliğine yazının geldiği öğrenildi. Yeni uzaklaştırma 25 Aralık 2022 tarihinden başlayarak, 2 ay daha devam edecek.

ETİKETLER:
YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.